Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

head.jpg

     

 

Новини та події кафедри іноземних мов

МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ СТУДЕНТІВ: СВЯТКУЮЧИ – НАВЧАЄМОСЯ

17 листопада у нашій країні відзначається подвійне свято в ознаменування суспільної місії та освітньо-наукового ресурсу студентства. День студента в Україні  в цю дату було запроваджено указом президента ще в 1999 році, щоб  долучитися до святкування Міжнародного дня студентів, заснованого у 1941 році  за ініціативою  студентських організацій Чехословаччини, Англії й Уельсу,  щоб вшанувати пам’ять чеських студентів, які 17 листопада 1939 року віддали свої життя у боротьбі за свободу Батьківщини, та ствердити студентську солідарність у захисті загальнолюдських цінностей. 

Цей збіг державного і світового вимірів відзначення конструктивної соціокультурної ролі студентства спонукає до того, щоб у святковій атмосфері, що твориться мозаїкою вражень сьогодення та очікувань майбуття зосередитися на визначенні шляхів здобуття якісної вищої освіти, які окреслюються при співвіднесенні українських освітніх традицій і новацій із традиційними академічними концепціями та світовими навчальними трендами.

вл1.JPG

Тож першокурсники групи 163-23-1 та четвертокурсники  групи 131-20-1 разом із доцентами кафедри іноземних мов Власенко Наталією Іванівною і Суїмою Іриною Павлівною вирішили виявити загальні та відмінні риси систем вищої освіти Великої Британії, Сполучених Штатів Америки й України і з’ясувати можливості використання ефективного освітнього інструментарію, виробленого в інших країнах, для підвищення якості власного навчання. 

Експерти-юніори переглянули та проаналізували низку презентацій провідних британських, американських та українських вишів, зокрема, – Оксфордського університету, Кембриджського університету, Гарвардського університету і Національного технічного університету «Дніпровська політехніка».

вл2.JPG

У взаємодії з викладачами  студенти сформували уявлення про спектр освітніх реалій сучасності та опанували їх англомовні назви. 

У процесі обговорення характеристик освітньо-наукових флагманів Великої Британії, Сполучених Штатів Америки й України було встановлено, що базові принципи організації вищої освіти в цих країнах є  спільними -  структура бакалавр – магістр – доктор філософії та система кредитів, можливість побудови індивідуальних освітніх траєкторій, але пріоритети їх конструювання, істотно різняться. Так, у найавторитетніших британських університетах домінує тьюторський супровід, в американських вишах надаються головна та додаткова спеціалізації при кількісній перевазі самостійної роботи над аудиторною і широкому застосуванні case study, а в українських закладах вищої освіти визначається перелік обов’язкових компонентів освітньої програми.

вл3.JPG

Учасники обговорення дійшли висновку, що освітньо-наукова платформа сучасної України дозволяє сполучати фундаментальність професійної підготовки, властиву концепціям освітньої діяльності, запровадженим українськими закладами вищої освіти, із арсеналом оновлення формату самостійної роботи, сформованим у вишах США, та тими формами співпраці із кураторами, які наснажуються принципами тьюторства, ствердженими найстарішими університетами Британії. 



До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт