Лінгвістична практика в міжнародному форматі
Цього літа щорічна лінгвістична практика студентів, що навчаються за спеціальністю 073 «Менеджмент», особлива. “Трушна” практика, тобто справжня (true), як кажуть студенти.
Англомовний журнал, що показує багатогранне життя Дніпровської політехніки, з точки зору студентів має висвітлювати проблеми навчання без кордонів. Адже сьогодні разом навчаються студенти з України та інших країн, а серед українських можуть бути як ті, що повернулися з навчання за програмою обміну, так і ті, що планують взяти в ній участь.
Саме для них, плануючих – як дійсних, так і потенційних студентів Дніпровської політехніки, – було організовано панельну дискусію.
Експертами виступили Анастасія Снітко (151м-19-1) та Яна Таранець (122-16-2), які навчаються в Іспанії за програмою Еразмус+, а також запрошені ними колеги з Еразмус-спільноти – Кароліна Естрада, яка вивчає викладання англійської, Бренда Герера – юриспруденцію, та Мануель Гарсія – інформаційні технології.
Під час зустрічі прозвучало багато практичних запитань та відповідей – про перемоги і труднощі, навчальні плани, психологічну адаптацію, фінанси та перспективи… Мовою спілкування, звісно, була англійська.
Крім того, студенти взяли інтерв’ю у студентів з Кореї та Китаю. Знову лише англійська могла бути посередником, оскільки володіють нею вони поки що значно краще, ніж українською.
Це – безцінний досвід використання мови як інструменту для досягнення фахових цілей. Командна робота зі створення продукту крок за кроком розвиває навички, придатні для застосування в фаховій діяльності. Панельна дискусія Україна–Іспанія – чудовий приклад поєднання навчальних та особистих цілей у формуванні фахової компетентності.