Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

head.jpg

     

 

Новини та події кафедри іноземних мов

Лінгвістична практика в міжнародному форматі

Цього літа щорічна лінгвістична практика студентів, що навчаються за спеціальністю 073 «Менеджмент», особлива. “Трушна” практика, тобто справжня (true), як кажуть студенти.

Англомовний журнал, що показує багатогранне життя Дніпровської політехніки, з точки зору студентів має висвітлювати проблеми навчання без кордонів. Адже сьогодні разом навчаються студенти з України та інших країн, а серед українських можуть бути як ті, що повернулися з навчання за програмою обміну, так і ті, що планують взяти в ній участь.  

Саме для них, плануючих – як дійсних, так і потенційних студентів Дніпровської політехніки, –  було організовано панельну дискусію.

Експертами виступили Анастасія Снітко (151м-19-1) та Яна Таранець (122-16-2), які навчаються в Іспанії за програмою Еразмус+, а також запрошені ними колеги з Еразмус-спільноти – Кароліна Естрада, яка вивчає викладання англійської, Бренда Герера – юриспруденцію, та Мануель Гарсія – інформаційні технології.

0-02-0a-1c96e6ff55dc264650908914d21ab81bf9475da6bad3c8367860d8a3e4b98e4f_da3c6417.jpg

Під час зустрічі прозвучало багато практичних запитань  та відповідей – про перемоги і труднощі, навчальні плани, психологічну адаптацію, фінанси та перспективи… Мовою спілкування, звісно, була англійська.

Крім того, студенти взяли інтерв’ю у студентів з Кореї та Китаю. Знову лише англійська могла бути посередником, оскільки володіють нею вони поки що значно краще, ніж українською.

Це – безцінний досвід використання мови як інструменту для досягнення фахових цілей. Командна робота зі створення продукту крок за кроком розвиває навички, придатні для застосування в фаховій діяльності. Панельна дискусія Україна–Іспанія – чудовий приклад поєднання навчальних та особистих цілей у формуванні фахової компетентності.



До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт