Петрова Ольга Володимирівна
викладач французької та англійської мови кафедри іноземних мов ДВНЗ "НГУ"
У 1995 році закінчила Дніпропетровський національний університет та отримала диплом за спеціальністю «Французська мова та література», кваліфікація філолог, викладач французської мови та літератури.
Стаж роботи за спецiальнiстю - 15 рокiв.
22 січня 2013 р. захистила диплом магістра за спецiальнiстю "Педагогiка вищоi школи".
Основні наукові публікації:
1. Стаття «Педагогические проблемы современной высшей школы», Матеріали Всероссийской научно-практической конференции «Научное творчество 21 века» с международным участием, травень, 2012 р.
2. Стаття «Особенности композиционной семантики производных наименований со значением лица, работающего с транспортным средством» Матеріали ІІІ науково-практ. Міжнародної конференції в журналі «В мире научных открытий» Росія, Красноярськ (квітень, 2011) (Диплом переможця в секції «Мовознавство» за кращий науковий доклад з публікацією статті в журналі «В мире научных открытий» Росія, Красноярськ, 2011)
3. Тези «Технологія моделювання комунікативних ситуацій як компонент формування соціолінгвістичних навичок у студентів технічних спеціальностей при навчанні науково-технічному перекладу», матеріали міжнародної конференції, ДВНЗ «НГУ», кафедра перекладу, листопад, 2012
4. Тези «Проблеми дистанційної освіти в вищій школі», матеріали міжнародної наукової конференції, Київ, НТУУ «КПІ», березень, 2012
5. Тези «Преимущества и недостатки дистанционного обучения в высшей школе» (в співавторстві зі ст.викл. Токар Л.О.) Матеріали ІІ-ої Всеукраїнської наук.-практ. конференції. Київ, КПІ, 2011 (січень)
6. Тези «Роль кросскультурного аспекта в процессе обучения ин.яз.» Матеріали ІІІ міжнародної наук.-практ. конференції. Київ, КПІ, 2011 (лютий)
7. Тези «Проектные технологии в процессе формирования ИНОЯЗЫЧНОЙ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ У СТУДЕНТОВ НЕЯЗЫКОВЫХ ВУЗОВ» Матеріали міжнародного науково-практ. семінара «Мовна підготовка фахівцівУкраїни в новому тисячолітті: проблеми та шляхи їх вирішення», НГУ, 2011 (жовтень) - cc. 96-98
8. ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТА НА ОСНОВІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ З ОПОРОЮ НА ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНІ ТЕКСТИ
9. "Формування соціолінгвістичної компетенції у студентів технічних напрямів навчання на базі автентичних текстів соціального та науково-технічного характеру". Матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної конференції "Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов" (1-2 березня 2013 р.)